Ledare, Student, Kompis, Anställd

Man kan titulera sig som många saker, men vad är det som definierar vem man är? Jag har väldigt svårt med det just nu. Men det jag vill se mig som är en bra flickvän, så jag hoppas att chansen någon dag kommer att komma =) Då ska jag ta den, och inte släppa!

 

Inte så hektisk dag idag i alla fall. Sovmorgon ganska länge och sen lite ärenden att uträtta, och sedan tillbaka till skolbänken. Idag har jag lyckats med att ta bort Matte F/breddning, så det kommer underlätta ganska mycket. En annan sak jag lyckades med var att flytta runt lite kurser från "utökade kurser" så att jag höjde mitt snitt lite. Vill ju verkligen in i Linköping, vill i alla fall ha chansen att välja det om jag vill.

 

Dagen fail var i alla fall när jag diskade! Jag diskade ett glas. Ett sånt där högt glas. Så tröck jag ner handen och då sprack den jäveln. Och eftersom jag TRÖCK så tröck jag ner lillfingret hela vägen. Så den slicade hela fingret, blod i hela köket och badrummet xD sofia fick åka och hämta plåster. Hade ingneting hemma och kunde inte gå ner och handla för det slutade inte blöda. Sen var det bara vänta med städningen tills jag kunde blöta ner handen igen. Det gick i alla fall bra, och ingen nöd på mig. Jag är ju en stark flicka ;)

 

Imorgon bär det av till familjen Norberg för att fira Sara och fika en massa. Sedan kommer äntligen den efterlängtade dagen! Har väntat i 2 veckor nu, och jag vill inte vänta så länge har jag märkt =P hihi

 

Här är en låt som dykt upp, och verkligen betyder <3

http://www.youtube.com/watch?v=eEn-nTkbEM0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0