Jag rullar fram!

Äntligen känns det som att någonting börjar gå bra i livet och bara rullar vidare. Har varit kämpigt ett bra tag, men om man bara håller huvet över ytan så kommer det någon tillslut som lyfter upp dig.

 

Det enda som tynger axlarna just nu är väl skolan. Det är så mycket på gång samtidigt och det är så mycket som ska göras som man inte får tid med på schemat, känns inte riktigt rätt att det är så mycket som ska göras hemma. Men det är väl bara bita ihop så man klarar sig till universitetet. Har nog bestämt mig att jag iaf ska flytta direkt om jag kommer in. Vill inte skjuta upp det, det kommer ta sin lilla tid ändå.

 

Har nyss pratat med mamma i telefon och nu är datum satt då vi ska åka och köpa balklänning. Får hoppas att jag hittar något i min stil, gillar verkligen inte de klassiska balklänningarna, men det borde inte vara så svårt tycker jag. Nu har jag ju iaf både baldejt och fordon kirrat, så nu känns allting lite bättre. Nu längtar jag ju nästan lite, hihi.

 

Längtan är en underskattad känsla måste jag säga! Längtar längtar längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0