Ett litet steg för.......... MIG!

Idag tog jag ett steg i rätt riktning, jag sa ifrån =) Eller ja, jag berättade situationen i skolan och soc för chefen så nu har de lite mer överseende med att jag inte kan jobba så mycket så nu blir det bara 1 dag i veckan som de ringer in mig, vilket känns som ett ganska stort framsteg faktiskt, jag har lite svårt att säga nej. Men jag har tänkt och tänkt och nu har jag prioriterat...

 

Idag är det Måndag vilket betyder att det är v.6 vilket betyder att det är veckan då min sötnöt kommer hem till mig, men det är fortfarande lång tid kvar! Jag längtar i alla fall...

 

Humöret idag har svängt värre än hos en klimakteriekossa i alla fall kan jag lova er! Var riktigt pigg och glad när jag vaknade imorse, ända tills jag kom på att jag somnade och missade superbowl, men när jag gick in och kollade och såg att Packers hade vunnit så var humöret på topp igen. Men det sjönk ganska snabbt när jobbet ringde och förstörde mina planer på att åka hem till Jenny och arbeta med projektarbetet.. Men när jag kom hem så blev det på topp igen efter ett samtal med söten.

 

Nu ska jag lägga mig och sova så att det blir Tisdag snabbt, så att det snabbt blir Onsdag o.s.v till på Lördag! Fast Fredag kommer nog inte vara så fel heller, massa städning dock, men ska färga håret och mysa med Sofia =)

 

Speciell låt idag blir nog denna!

http://www.youtube.com/watch?v=s4_4abCWw-w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0