Amazing

Ett bra ord för att beskriva denna helg. Rolig kväll med Chrille i fredags med mycket spelande och tjockande. Och inte blev det sämre av att lördagen började med att möta upp sötnöten vid tåget. Sedan avslutades hela helgen med att mina killar vann matchen, 10-2 blev the outcome!
Jag har nu i alla fall bestämt mig för att om jag kommer in i Linköping så kommer jag snarast ta mitt pick och pack och flytta. Känns skönt att i alla fall ha bestämt sig. Och kommer jag inte in så blir det att stanna här och jobba i ett år och sedan söka igen.
Just nu rullar allting på ganska bra och jag har inte speciellt mycket att klaga över. Dock var kvällen igår jobbig, fick magont, har aldrig haft så ont i hela mitt liv. Vet inte riktigt vad det var, men jag hade den sötaste pojkvännen i världen i alla fall som fanns där <3
Så att alla vet, JAG ÄR KÄR ! =D <3
Denna vecka kommer att bestå av mycket längtan, för på onsdag åker jag och mammsen iväg till Uppsala och ska inhandla balklänningen. Får verkligen hoppas att jag hittar någonting!
Eftersom jag har blivit sjukt beroende av CityVille på facebook så ska jag väl se till att spela lite mer =P
Kram på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0