Why do you put me on a piedistal?

Ibland känns det bra, ibland känns det underbart!

 

Sitter och lyssnar på musik från one tree hill och funderar på varför jag inte lyckas komma ut på facebook.

 

For the record så har min dag varit fantastik... Finns inget annat ord för det, iaf inget bättre =P

 

Imorn blir det stenhård träning inför DM, lördag blir det att jobba 8.30-22.00 och på söndag så är det DM =D WOHOOOOO.. !! Äntligen (Y)

 

Fick städa min lägenhet idag också, hihi, det var också på tiden kan jag lova !

 

För alla er som går och funderar, och inte vågar. VÅGA! Det är värt det. Jag lovar, man måste våga hänga ut sig ibland för att kunna få någonting tillbaka, och om man väl får någonting tillbaka så blir det så mycket bättre. Och man slipper ångra sig =)..

 

Just wait and see


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0