Skolan är bra härlig ibland

Nu har jag suttit och pluggat biologi ett bra tag. Får väl hoppas att det har gett någonting iaf =)

 

Måste bara få prata om vårat program, det är helt sjukt vad mycket man kan ha. Vi har fullt schema men ändå alldeles för lite tid i de flesta ämnen. Hur kan det vara möjligt att vi har så mycket när det finns folk som är lediga hela dagar ibland? Det är en väldigt stor skillnad att gå NV och att gå någon annan linje. Jag får verkligen hoppas att det ger någonting till framtiden =)

 

Har funderat mycket fram och tillbaka på hur jag vill göra efter gymnasiet, men jag har fortfarande inte en aning. Men för en gångs skull i mitt liv kanske det är dags att bara leva i nuet. Vad som händer om 10 månader är det ingen som vet. Jag ska försöka tänka så =)

 

Innbandyn har verkligen hjälpt till att äntligen få känna sig som hemma. Jag har inte kännt mig riktigt hemma någonstans på flera år, men nu när jag äntligen fått flytta och ta hand om mig själv och blivit av med saker och personer som stört i mitt liv så känner jag mig faktiskt hemma.. Det är en sjuk känsla och den har totalt fängslat mig. Jag älskar det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0