Larmet gååår

Denna dagen var så sjukt efterlängtad, ledig från skolan.. Dock blev det jobb istället hela dagen =(

 

Matten blev flyttad så vi skulle ha den kl 11, och jag skulle börja jobba kl 13.. Ambitiös som man är så gick jag till skolan på morgonen och hade matte fast jag inte hade behövt komma, sen blev att sitta ensam och käka eftersom alla andra sket i att gå till skolan för VI HADE LEDIGT! Sen gick jag direkt till jobbet, pluggade lite mer matte innan jag börja jobba =)

 

Det var rätt segt för det kom inte så många idag, men soft ändå att bara vara där =) Hade väl städning att göra om inte annat xD

 

Det roligaste var ändå när vi skulle gå hem, hahahaha.. Vi slår koden och sen går man ut och låser dörren, det är liksom så det går till. Så jag och Anne gjorde det och precis när hon skulle låsa så börjar LARMET gå, det tjöt så SJUKT högt hahaha. Så hon gick in för att stänga av det och jag stod kvar där ute.. Inte ens en minut senare kommer det en brandbil och det hoppar ut typ 4 brandmän och går fram till mig som står där ensam. När de kommer fram så är det första jag säger: Jag har inga nycklar... HAHAHAHA, ni skulle sett deras miner.. hahahahha, sen berättade jag att jag var extrajobbare och att hon som hade nycklarna var där inne. Så de låser upp och vi går in och Anne är INTE DÄR.

 

Då kan jag lova att jag började bli lite smått panikslagen xD hahahaha, så jag började ropa efter henne och dem frågade mig vart hon var nudå.. Hahaha, men hon var ju där så vi hittade henne. Men sen blev vi kvar där ett bra tag för vi kunde inte fatta vad som hade blivit fel. Pinsam tystnad uppstod när en av dem försökte ta sig in i systemet så en annan av dem börjar sjunga: Jag måste ringa Cariiina.. HAHAHAHAHA, jag dog fan av skratt =P

 

Blev ett nice avslut på dagen iaf xD hehe, ett gott skratt =) Men nu ska jag vänta på att min telefonkompis ringer och sen ska jag nog sova =)

 

Puss


Kommentarer
Postat av: mamma

Men shit!! Var var Anne nånstans då??? Kom hon fram till slut???



Brandkåren... hahahahaha!! :D

2010-09-30 @ 09:04:17
Postat av: Cissi

Hahaha, hon var inne vid bassängerna :P Hon kom fram tillslut xD Men jag blev lite svettig där ett tag xD

2010-09-30 @ 21:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0