DM hela helgen

Klockan ringde kl 07.00 imorse, måste säga att det tog emot en lördag =/ Men taggad för att jobba det var jag =) Herrarna hade DM (innebandy) idag, och damerna skulle jobba och hjälpa till under dagen. Så jag började med att sitta i sekretariatet redan kl 8, sedan satt man där i 5 timmar nästan xD Och efter det blev det att sitta ute i regnet vid grillen. Det var inte alls roligt, kunde inte kolla på matcherna och så sålde vi ca 5 burgare på hela dagen =/

 

Efter det kunde jag iaf dra till kopparhallen och kolla in våra killar, jag tyckte de gjorde riktigt bra ifrån sig, synd att det inte blev final dock =( Men de två lag som kom till finalen hade förtjänat det, shit vilken final det blev =O Riktigt roligt att kolla på !

 

Imorn blir det att gå upp ännu tidigare, samling kl 8 och sedan spelar vi första matchen kl 9 =D Allting kommer att vara i kopparhallen imorn. Snacka om att man är taggad, kommer vara så sjukt nervös när jag väl står där i väntan på tekningen xD För första gången på match så blir det att se tekningen bakifrån ;) Cissi debuterar som back.. Hehehe, får se hur det går =)

 

Snacka om att jag är lycklig över att få spela innebandy igen <3 Dagen har varit riktigt bra =D Nu blir det ETT avsnitt OTH, sen bums i säng och sova för imorn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0