Vilken helg =)

Började med pizza film och idol i fredags..

 

Igår så satt man ensam hemma och bara chillade, spelade rätt mkt Rose så nu är man snart lvl 32 ;) Lite senare fick man fint besök och sen var det bara att sova =)

 

Imorse gick jag upp sjukt tidigt för att åka till borlänge och spela med div 5 herrarna.. Gick inte så bra, men ändå bättre än förväntat med tanke på vad vi hade för lag. Det var iaf riktigt kul att spela med herrarna, lite hårdare spel och högre tempo =) GILLAS ! (Y) Får hoppas de vill ha med mig på flera matcher =P Blev dock lite jobbigt med omklädningsrummen i början xD Men det finns toaletter som tur är (Y) Härligt iaf..

 

När jag kom hem så lade jag mig och kollade lite på Robinsson men däckade på en gång och fick sova ca 1 timme sen skulle man iväg för att jobba på div 3 herrarnas match.. SHIT vilken rysare, blev fan hes på slutet xD Det blev inte ett rättvisande resultat dock om man frågar mig. Kais spelade riktigt bra och skulle ha haft den segern. Men men :S

 

Nu ska jag spela lite mer Rose och sen ska jag däcka i sängen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0