Pluggdag

Pluggdag, det känns som att blir många sådana nu, och ändå hinner jag fan inte med allt som ska hinnas med =( Har suttit från det att jag kom hem till nu, 19.52.. Orkar inte hur mycket som helst, men så går det när man får veta att man ska ha fysikprov TVÅ DAGAR innan man ska ha det =O

 

Så Fysikboken har väl varit prioriteten idag, trodde inte jag skulle orka efter att ha gjort klart religionsuppsatsen men när jag väl började så gick det väl an.

 

Blir ingen träning idag för min del och det känns inte bra alls =( Måste snart fixa tid på vårdcentralen om inte mitt ben blir bättre =( Kan inte sova på nätterna för det gör så sjukt ont så fort jag vrider mig så jag vaknar ju hela tiden.

 

Shit vad mycket klagomål det var nu =P Får väl hoppas att helgen kommer bli bra så det får lysa upp denna jobbiga vecka.

 

Imorn blir det hem till Jenny och plugga, Företagsekonomi, Fysik och Projektarbete. HÄRLIGT! (Y) shiet, kom på nu att jag måste packa ner allting =O

 

Jaja, nu ska jag väl fortsätta lite på mitt eget "hemprojekt" och ta hand om pastan som kokar över !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0