Nöörda

Veckan har varit ganska stress men sjukt rolig =)

 

I tisdags så bad de mig att hjälpa till att hålla träningen för småtjejerna, klart man ställer upp ju. Efter träningen så får man höra: Ja bra, nu har vi utsett dig till tränare från och med nu! Hahahahaha, vadå chock ? Men det kändes riktigt bra, så i torsdags var man iväg till tjejerna igen, riktigt toppenlag verkligen =D Så nu är man stolt tränare också (A)

 

I veckan fick jag också börja träna själv igen ÄNTLIGEN.. !!

 

Något som inte var så kul var att få tillbaka fysikprovet =( Kändes som att det hade gått Skiiit bra, men  jag fick G ! Varför får jag bara G på allt jag gör :'( Religionen också, hade jobbat som FAN med den och kände mig säker på ett MVG men jag fick VG ! Skiiit =(

 

Nu ska jag iaf se till att äta någonting, blir väl korv med bröd eller hamburgare, känner för någonting sånt idag xD

 

Ha en bra helg alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0