Myshelg

Igår så kom halva familjen friberbo hit för lite fredagsmys så de bjöd på pizza =) hihi. Och bara för att jag valde pizzerian som gör bäst pizza så var det inte en enda som beställde pizza =O Alla tog kebab rulle eller kebabtallrick eller kebab med bröd xD hahahaha.. Fail! Men mysigt som skeetan var det iaf.

 

När vi hade ätit så stannade de kvar ett litet tag men sen var det dags för hemfärd och då skulle alla hem förutom sötMårten. Eftersom han och jag skulle ha en myskväll. Så när de andra hade åkt så spelade vi lite på datorn och sedan gjorde vi chokladfondue och doppade banan, äpple, kiwi, vindruvor och chips =D Det är så sjukt gott att doppa chips faktiskt.

 

Iaf, vi var uppe ganska länge och det var jag som gav upp först för mina ögon höll på att rasa ihop xD och lillkillen som "inte var trött" somnade med bellmanboken i ansiktet.. Hahaha så jävla söt =)

 

På morgonen så käkade vi frukost och sen bar det av till badhuset.

Första gången uppe i kanan så slängde jag mig bara ut, utan att tänka på min muskelbristning i låret. Jag satte mig på knä (eller aa, slängde) så det small till som FAN. sen kunde jag typ inte resa mig upp efter det och sen blev det att halta upp för trappen 30 ggr xD Och SÄTTA sig ner långsamt innan man kunde åka igen =P hahahaha

Men kul var det iaf (Y) Och det blev glass och snax och fanta och korv (Y)

 

Ikväll har jag bara tagit det lugnt vid datorn och skrivit en massa på ett projekt jag håller på med =) Gick riktigt bra faktiskt (Y) Nu ska jag väl snart sova eftersom det är upp till jobbet imorn. Som för övrigt är på badhuset xD hahahaha..

 

natti på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0