Idag smäller det

Igår fyllde världens bästa tjej år =) Jenny <3 Så idag blir det att fira denna sötpaj.

 

Jag taggar redan nu med MTV och massa partyhits, snart blir det duschen och packa allting och städa lite här hemma. Sen drar vi iväg för en dag full med myyyys med tjejerna <3

 

Igår var det skola till 13.30, jag trodde att jag för en gångs skull denna vecka skulle kunna gå hem och ta det lugnt och sova lite och kanske hinna plugga. Hahahahaha, eller hur xD Jobbet ringde på morgonen så jag gick direkt från skolan till jobbet och sedan blev det att åka ut till horndal. Shiet vilket drag det var där ute ;) (för er som inte fatta så var jag grovt ironisk)

 

När man kom hem därifrån så blev det stress in i duschen och sen iväg och köpa pizza och sen vidare till Brovallen för lite film =) Kollade på världens B film sen och jag blev bara sur hahahahaha. Det fick jag höra kan jag lova =P

 

Men nu ska jag TAGGA.. Ikväll smäller det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0