Du borde kanske inse det ?

Livet rullar på som vanligt, allt går rätt bra måste jag säga =) Förutom:

1. Magkatarren har kommit tillbaka

2. Har blivit förkyld som ett svin

3. Har muskelbristning i låret

4. Provet idag gick BAJS

5. Har tvättat typ 6-7 tvättar idag, (illa när man tappar räkningen med så låga tal)

 

Hm, har säkert glömt någonting xD Men men, som sagt det rullar på ändå ju =) Har iaf känt mig duktig som klarat av skolan och lägenheten och ekonomin.

 

Samtidigt som jag tvättade idag så kollade jag också på One tree hill, kommer nog bli standard tror jag =) Stekte också korv, så det blev korv med bröd idag. Det är faktiskt väldigt gott (Y)

 

Åh, liiite jobbigt det är nu då med mitt lår, kan inte träna innebandy =( Men jag kommer vara där varenda träning och träna på skotten och bara vara med laget.. !

 

FAN vad jobbigt det är med finnar alltså, så sjukt dumt påhitt, de kan ju inte finnas där av någon som helst anledning ALLS? Om det är någon som har en idé på varför i hela världen de skulle vara bra av vilken anledning som helst så snälla berätta det för mig. För jag börjar bli arg :@

 

Och HÅR ! Hallå, varför har vi kommit på den dumma idén att man måste raka benen? Så sjukt drygt att man måste göra det hela tiden =P Inte för att jag inte vill det, men varför vill jag det? Hur kan vi ha fått denna sjuka syn på oss själva tjejer? Inte naturligt att raka bort håret ju =S Allting har spårat. Jag insåg verkligen det idag. Mänskligheten har spårat ur så in åt helvete !

 

Och varför måste vi krångla till allting med kärleken också? Hjärtat vill vad det vill =) Men alltför många har så svårt att bara acceptera det. Jag önskar att jag var en HUND FFS ! Äta, skita, sova, föröka sig ! That's the shiet =)

 

Vill inte ha mer komplicerade saker i mitt liv =) Därför kommer jag avstå från ALLTING som inte får mig att må bra. Och vad folk än säger så kommer jag ta till mig av det som får mig att må bra på riktigt!

 

I WILL GO MY OWN WAY

 

VI HAR SPÅRAT UR !


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej skruttan!

Du har helt rätt - man ska göra det som är BRA, jag repeterar, BRAA för en :D



Finnar och hårstubb hör absolut till livets trista baksida, och den måste man ju såklart försöka förhålla sig till. Men det är inte den vi ska ägna energi! Nej energi ska vi samla där vi får den, i alla goda sammanhang!



Blir lite bekymrad dock över magkatarren.. den kan ju förstöra humöret för vem som helst! Hur gör det ont? Svid eller illamående? Svid=Pepcid Duo / Illamående=Omeprazol Arrow. Från Apoteket.



Pallar du en lillebrorsa på fredag då?? (Det hör nog till det som är BRA i livet trots allt ;)



Kraaaaam

2010-10-05 @ 21:50:27
Postat av: Cissi

Helt rätt mamma =)



Hm, magkatarren är precis som den alltid varit. Ska köpa novalukol imorn, det var det jag fick av sjuksyster förra gången och de fungerade jätte bra. Får kanske köpa Pepcid också just in case..



Klart jag pallar den sötisen =) Tänka prata lite med dem på badet också, får se om jag får gå in på min jobb-tagg =) Då kanske vi kan bada på lördag innan ni hämtar honom!



Kram =)

2010-10-05 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0