10... =O

Måste bara meddela hela omvärlden att jag power lvla lite idag =) Spelade inte jätte länge.. Men fan vad snabbt det gick. Hamnade i värsta super partyt.. Blev 10 lvlar direkt ! Nu är jag snart på 50 =D så jävla skönt !

 

Går från spel-nörd till plugg-nörd.. hade biologiprov idag, tror faktiskt att det gick ganska bra :) men man vet aldrig, kändes bra på fysikprovet också, men det visade sig vara det sämsta fysikprov jag skrivit i mitt liv xD hahaha.. Vi fick i alla fall höstlov idag. Shit vad tiden har gått snabbt. Känns som att det var typ nåra veckor sen bara som vi började trean och då kändes det som lång tid till studenten. Men det närmar sig med LÄSKIGT stora steg måste jag säga..

 

Detta lov ska jag nog tillbringa med att plugga på dagarna och sedan blir det nog massa spel på kvällarna =P Men jag har inte speciellt mycket inplanerat, så måste nog försöka ta tag i lite såna där grejer som man inte tänker på annars. Projektarbete, företagsekonomin, datan, tusen sidor, engelskaboken, matte diskret... jaa, det är massa saker som måste göras, och det enda av de jag räknade upp nu som finns på schemat är matte diskret :P just ja., samhäll måste jag göra :O ska vara klart efter lovet och jag har knappt börjat.. Kommer få plugga saaatan på lovet.. Men det är bra, då har jag nått att göra =)

 

Nu ska lilla cissi iaf lägga sig i sängen och kolla klart på filmen jag började se igår =) Sen blir det sooova.. Upp till jobbet imorn 10-15 och sen bär det av till Fagersta och fira lite folk =D

 

Hoppas alla får en riktigt bra helg och ett bra lov.. ! Finns på mobilen för er som vill hitta på nånting <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0